aysegul_13 Çocuğum 2 gündür mamadna sonra hemen hatta yerken kaka tapiyor öyle sulu değil ama yapıyor neden acaba bugün goturcez yine de bor sorayım dedim bu sekilde yasayan var mi? ! Resim nasıl ekleniyor atacaktim ama
Miniminnakbebe aysegul_13 bir sorun mu ki benim bebeğim doğumdan itibaren baya aylar boyu yerken yapıyordu yeni bıraktı
Miniminnakbebe aysegul_13 hep 6 7 kere yapıyosa normaldir benimki de sanırım 5 6 aya kadar öyleydi doktor her çocuğun bağırsakları farklı olur dedi sıkıntı görmedi. Her beslenmede altını doldururdu nerdeyse. Sonra 2 3 gğnde bir yapar oldu bi anda şimdi de günde 1 2 kere. 5 6 aydan sonra değişiyor zaten düzene girer