OzlemMommy123 Merhaba anneler, bu aşıları devlet karşılamıyormuş. rotayı yaptırcam ama menenjitte kararsızım. Siz yaptırdınız mı, ne kadar gerekli bilgisi olan yazabilir mi acaba?
eymenefe35 OzlemMommy123 ben ikisini de yaptırmayı düşünüyorum doktorumuzla görüştük oğlum şuan 8 haftalık 10.haftada rota aşısının ilk dozunu yaptırcaz 6.ayda menenjit aşısını doktor tavsiyesiyle
Momylion OzlemMommy123 rotayı yaptırdık menenjit de yaptircam doktor Kesnlikle önerdi. İhtimal dusukte olsa riskli bı hastalık.
Nereleregidem OzlemMommy123 menenjiti yetişkin olunca bile atlatamama durumu var. Bence yaptırılmalı kesinlikle vakti geldiğinde ben de yaptıracagim
Busraaslan OzlemMommy123 bence kesinlikle yaptırılmalı iki aşıda devletin bunları karşılamaması büyük şanssızlık 😔 biz her ikisinide menenjitin 2 farklı aşısı var onlarıfa yaptırdık son dozları kaldı onları da önümüzdeki aylarda yaptırıcaz inşallah
Oglumcanim_ OzlemMommy123 bugün menenjit yaptırdım . Oğlum bir buçuk yaşında . Nimenrix tek dozluk önerdi doktor . Simdi yaptırdım geldim sağlık ocağına aşıyı alıp. 718 tlydi. Rotayı da yaptırdım 2 doz olarak önceden . Bence yaptırılması lazım ya
Venusum Oglumcanim_ tek doz mu acaba bende 1 yaşından sonra yaptırmak istyrm tek doz oluyorsa cok iyi
Busraaslan OzlemMommy123 rotarix 3-5 aylarda bexsero 3-5-15. Aylarda nimenrix 7-13. Aylarda olarak planladık ve yaptırdık biz 13-15 ay dozları kaldı
Papatyamkuzum OzlemMommy123 ben rota ve menenjit aşılarını yaptırdım. Menenjit bi virüs sonucu olabilecek bi hastalık. İlla olacak diye bişey yok ama tedbir alınmalı. Evet pahalı aşılar. Keşke devlet karşılıyor olsa da tüm bebekler aşıları olsa. Ama ne olursa olsun yaptırılmalı.
OzlemMommy123 Papatyamkuzum Keşke karşılasa ya da bu kadar pahalı olmasa. Hem riskli deniliyo hem de bu kadar pahalı.
Busraaslan OzlemMommy123 ikiside farklı hastalıklar için yani menenjitinde kendi içinde grupları var ya o anlamda
Tbmbdb OzlemMommy123 yarın rota nin ilk dozunu olacak ikini de yaptircam ben Keşke devlet yapsa cidden çok pahalı aşılar
Busraaslan OzlemMommy123 evet doktorunuz daha iyi bilgilendirir ama nimenrix farklı bexsero farklı bize hatta nimenrix için tek doz denmişti sonra 2 doz yaptırsanız daha iyi olur dediler bende ilk dozunu 7. Ayda yaptırdım