Zynpzytn Merhaba bebeğim 19 günlük sarılık kontrolü için hastaneye gittik. TSH değerine de bakıldı. TSH 5.13 çikti. 15 gün sonra yine bakacaklar. Bu konuda ne yapmalıyım? İnternette bir sürü olumsuz yazı var. Moralim bozuldu.
melek08 Zynpzytn merhaba bebeğiniz nasıl oldu. Bizimkinde de Tsh değeri biraz yüksek çıktı cuma tekrar gitcez hastane ye
eceeekrc Zynpzytn merhaba hamilelikte tiroidiniz çıkmışmıydı benim bebeğiminde yüksek çıkmıştı 3. Gün bir üç gün sonra tekrar bakıldığında düzelmişti doktorum bana bağlamıştı korkmayın düzeliyor ❤️
Zynpzytn melek08 merhaba hastaneye gittik yeniden bu kez de 5.83 çikti. İlaç başlamadilar. 10 Kasım’da tekrar kan verip ölçüm yapacaklar. Şu anda bekliyoruz. İlaç başlama için doktor 6 üstü olması lazım gerek duymuyorum şu anda herhangi bir tedaviye dedi. İnşallah bir şey olmaz 🤲
Zynpzytn melek08 amin inşallah. Bugün kontrole gittik 4.6 ya gerilemiş çok şükür. Referans aralığının yine üstünde ama olsun. Bir ay sonra yine bakacaklar.
Zynpzytn eceeekrc Merhaba mesajınızı yeni gördüm. Erişim sıkıntısı oldu. Hamilelikte böyle bir durum olmadi. Bugün gerilediğini öğrendim biraz olsun rahatladım. Teşekkür ederim 🙏
melek08 Zynpzytn Allah şifa versin inşallah bizimkinin değeri yükseldi yine siz çocuk Dr u mu bakıyor değere yoksa endokrin mi