Yamanikomm kızlar 18 aylık oğlum için masa sandalye almak istiyorum ikea mammut düşündüm ama biraz büyükmü acaba ayına göre dedim baröı kullandığımız marka model ne önerirsiniz
Vanilya Yamanikomm Aynısından aldım kızıma çok seviyor rahat alın bence. Bende bazen kullanıyorum sağlam bişey
Yamanikomm Sayka ya memnunmusumuz birde bişi sorabilirmiyim sizee kare olanmı acaba daire olanımı aldınız sandalyesinde düşermi acaba
Vanilya Yamanikomm uzun vadede kullanılır emin olun. Tepe tepe kullanıyoruz valla hepimiz evde. Çok sağlam. Hayırlı olsun.