cypriot Beyzaaa Yalancılıkla mı suçlamaya çalıştınız anlayamadım? 1.200'e almış olsaydım da yarı fiyatını istiyorum zaten, bence gayet makul. https://resmim.net/f/MuP38m.png https://resmim.net/f/fjIfat.jpeg https://resmim.net/f/lSVnDD.png Buyrun bu faturam. 1.500 tl benim aldığım fiyat.
Beyzaaa cypriot yok canım neden yalancılıkla suçlayayım bende 1200 aldım cok güzel kırmızı kahve gibi rengi tam rengin adı ne bilmiyorum ama cok güzel bi araba cok memnunum bende
cypriot aimra Açıkladım ama araba şu an yanımda değil detaylı fotoğraf isteyene akşam çekip koyabilirim diye, arabaya dair elimde bunlar vardı bunları koydum.