23 aylık oğlum Asla tv siz yemiyor yersede 2 kaşık alıp bırakıyor. Bişeyler izlerken 1 dolu tabak çorba içiyor mesela sulu yemekleri yiyor, ama açmadımmı yemiyor. Tv ile yemek yemeyi dün itibari ile mecburi olarak kestim çünkü yemeği koz olarak kullanmaya başladı mesela bütün gün mama diye ağlıyor ama aç olduğu için değil çünkü yemek yerken bişeyler izlediği için mama diye ağlıyor bütün gün niloya diye ağlıyor çok çıkmazdayım dün hiç bişey izlemedi ama yaptıklarımdan nerdeyse hep 2 kaşık aldı hiç bişey yemedi napsam bilemedim. Gün içinde tv az bakıyor tabi kısıtlı süremiz doldu diyip kapatırdım iyice inada bindirdi. Sadece yerken mi açsam bu seferde hep mama diye ağlıyor çünkü sadece yerken izldediği için mama yiceğinden değil yani