Ebruli101 Defneada- eşim havuz kenarında bir restoranda masa ayarlamışti sağolsun oğlum bir çiş dedi bir ekmek o atmosferi tam yaşayamasak da güzel bir geceydi 😅
Ysgl26 Valla 2 aylık bebeğimiz vardı evlilik yıldönümümizde 2 saat anneme bırsktık yemek yedik kahve içtik döndük hemen 🙂 aklımız bebede kaldı
lalbg Defneada- maddi durumunuz ne bilmiyorum ama kesinlikle lacivert restoranı öneririm. Eğer çok pahalı derseniz feriye de olabilir. Daha uygun bi yer arıyosanız 4. Leventte sapphire avm’nin en üst katında çok güzel bi restoran var yani manzara çok güzel😊