Kızıma burun tıkanıklığı için sterimar kullanıyorum. Sarı yunuslu olanı bazen sprey burnundan akıyor ben de siliyorum bazen de hiç akmıyor yutuyor. 3 aylık olacakk nerdeyse 2. Ayından beri kullanıyoruz. Yutmasını nasıl engellerim ve yutmasının bir sakıncası vsr mı? Sırt üstü yatırıp başını yan çevirip öyle sıkıyorum. Doktora haftaya gideceğim. Ama burdan da sormak istedim