Newbarrr Kızlar merhaba bebeğim 6 günlük gece odanın ışığını açık koyuyorum koyma diyenler de var koy diyenler de koyma diyenler gece uyutmaz ya da hep ışıkta uyumak isticek diyor sarılık olmasın diye de açık koydum napsam bilemedim
Ysgl26 Newbarrr sarılık olmamasıyla ışığın bi ilgisi yok. Odanın ışığı gözlerini yorar bebeğin kaliteli uyuyamaz..Bebek tarafını bilmem ama ben bebeği gece göremediğim için loş ışık kullanıyodum gece lambası bebeğin arkasında kalacak yüzüne gelmeyecek şekilde..ilk zamanlar boğuldu mu nefes alıyo mu falan diye endişe ediyor insan çünkü. Ama şuan ışık falan yakmıyorum perdeyi hafif aralıyorum sokak lambalarının ışığı hafif bi ışık yapıyo zaten. Karanlıkta da uyuyo farketmiyo.
Firdevsibici Newbarrr benim bebeğim küvözde kaldı orada hep ışıkta uyutuyorlardı diye eve getirdiğimizde hiç ışıksız yerde uyusun diye ekstra bir şey yapmadım ancak gece uykusuyla gündüz uykusunu ayırt edebilsin diye geceleri bizimle beraber karanlıkta yattı ancak içinin rahat etmesi için istiyorsan loş ılık tercih edebilirsin sonuçta anne karnında da hep karanlıktalarda bu yüzden benim bebeğim karanlıkta daha derin uyuduğunu fark ettim
Teemo07 Newbarrr gece lambası kullanıyordum ben. Hem önümü göreyim, hem de sarılıgından dolayı. Beyaz ısık kullandım. Daha sonra komple loş ışık kullandım.
NeseA Canım ben 4 çocuğum da kırk çıkana kadar açık bıraktım ışığı bebeğimi daha iyi görebilmek için kusma vs. Hiç alışkanlık falan olmadı şimdi hepsi karanlık olmadan uyumuyor.. en azında gece lambası aç canım daha sağlıklı bebeğini net bi sekil de gör..
Aras2209 Merhaba bebeğim 5 günlük ve sarılığı 14 çıktı biogania verdi Dr . Dün kan verdik yarında vereceğiz yapmamı onerdiginiz bişey var mı ? Acayip moralim bozuk bu duruma sürekli uykuya düşüyor zor uyandiriyoruz