semasi17 Başvuru yapmıştım 38 gün olmuş bugün kabul edildi yazıyor 500 TL yatıyor sanırım henüz yatmamış ne zaman yatırılıyor acaba bilgisi olan var mı bir de her ay 1 sene boyunca yatacak deniyor doğru mu alanlar bilgilendirebilir mi
lisansli_Mom49 semasi17 evet ikinci ödemeler de yapıldı ödemeniz hazır yazıyorsa PTT den gidip alabilirsiniz. Zaten size sosyal yardım kartı verecekler artık bankamatikten cekiyorusn her ay
2kizbiroglan semasi17 evet cnm 12 ay boyunca.ben iki ay aldım ekimin 8 de tekrar yatacak kendinize PTT karti çıkardın oyke çekersiniz artık
semasi17 en_sevdiklerim2 e devlete gir canım sosyal yardım başvuru hizmeti yaz oraya tıklayıp başvuru yapabiliyosun
Melis2021 Evet 12 ay boyunca verilecekmiş bende alıyorum herkez 500 almıyo ama evin durumuna çocuk duruma göre değişiyor bende 2 çocuk var tek maaş asgari 500 alıyorum her ayın ilk haftası yatıcakmış artık
Ozlembahoz123 Melis2021 sosyal yardım merkezine gittiniz mi peki ben başvurdum merkeze gidip öğrenci belgesi verdim aynı yardımdan mı bahsediyoruz
Zumramom Ozlembahoz123 öğrenci belhlgesi mi siz acaba eğitim yardımına mi başvurdunuz çünkü aile desteği yardımına öğrenci belgesi gerekmiyor
Melis2021 Ozlembahoz123 siz farklı bişeye başvurdunuz galiba okula giden çocuğum var çocuk başı 300 TL veriliyormuş okula giden çocuk için siz onu diyorsunuz galiba
Melis2021 Deletedmom_78 çocuk parası için sosyal yardımlaşmaya gitmek gerekiyormuş yeni öğrendim gidemedim ben daha
Deletedmom_78 semasi17 ya e devlete ne yazdiniz da basvurdunuz açıklamaya falan ne yaziyorsunzu ben mi yanlis yapıyorum anlamadim
Melis2021 semasi17 alırsınız tabi kabul edildiyse ödeme gününe daha var her ayın ilk haftası olcakmış
anataraf1leoparbenim semasi17 önümüzdeki ayın ilk haftası yatar o zaman alabilirsiniz şuan onaylanmış her ay yatacak artık