Kızlar yardım edin lütfen 1 aylık bebeğim var ilk çocuğum 34 aylık yaklaşık 2 haftadır odasını ayırdık ama gecede en az iki kere kalkıp ağlıyor bazen koşup bizim yatağımıza gelip uyumak istiyor bazen biz gidiyoruz ama özellikle beni istiyor uykuya dalınca bebeğin yanına geçiyorum uyanıp beni göremeyince yine ağlıyor ne yapsam ne etsem bilemedim zaten bebeğim için gece sık sık uyanıyorum bir de onun odasına defalarca git gel aşırı yordu ve yıprattı beni galiba pes edip yanıma alacam ama sonra tekrar nasıl alıştıracam odasına diye düşünüyorum sizin fikriniz nedir lütfen yardım edin ???