Arkadaşlar tecrübeli anneler size bir sorum var. Doktorumuza da yakın zaman da danışıcam fakat burdan da sormak istedim. Oğlum 26 günlük. Sütüm var ama mutlaka mama takviyesi de yaptık çünkü epey ihtiyaç duyduk. Biraz oburuz. Benim sorum şu, en az gaz yapan sindirimi kolay fiyatı fark etmez güzel bir mama markası öneriniz var mıdır ? Siz ne kullanıyorsunuz