Sezendolmus Bebeğim ocak ayında doğdu ozamanda 5:30 da kalkardı. Yaz zamanı 6:30 da kalkar oldu. 3 gündür uykusu 5:30 da uyanır oldu. Sizce gece uykusunu öne mi çeksem? Kış başladı değişti uykusu.