Sezendolmus oğlumdan örnek veriyim 26 aylık kendi kendine oynuyorsa asla ses etmem karışmam uzaktan bakarım arada kontrol ederim, çünkü kendi kendine oyun kurması oyalanabilmesi de önemli. Zaten kendisi istediğinde gelir anne saklambaç oynayalım mı der mesela? Hemen kalkar oynarım. Ya da odama gidelim mi der elimden tutup kırmam hemen giderim. Ya da ben teklif ederim günün bir anında ne yapmak istersin oğlum kitap okuyalım mı veya oyun oynayalım mı diye? Yani bütün gün aktiviteler yapan bir anne olamadım bende. Veya saatlerce sadece oğlumla ilgilenemedim. Bu ev işlerine veya başka birşeye daha çok önem verdiğimden değil asla. Bence kaliteli vakit demek bebeğinizin o an gerçekten sizle vakit geçirirken mutlu olup keyif alması demek, yüzü gülüyorsa bana yetiyor 😊