Kızlar bebeğim12 ay 20 günlük. Gunduz sürekli emmek istiyo. 2 günden beri gece de sürekli uyanıp emmeye başladı. Ek gida da yemekte istemiyo. Bende gece beslemesini kesmek istiyorum. Ve beraber yatıyoruz. Besigini alıştırmak istiyorum nasıl yapmalıyım akil verir misiniz bana