Merhaba anneler, hipp combiotic 1 numara kullananlar siZ gaz problemi yaşıyor musunuz ben mamayı günde iki kez 30 cc yada Sadece 60 cc gece 1 gibi veriyorum. İki gecedir mamadan sonra aşırı bir gaz problemi ve sabah uyandığında çok şiddetli ısınmalar yaşıyor bebeğim. Bacaklarını çeke çeke ıkınıyor. Mamayı mı değiştirsem bilemedim. Sadece hipp değil başka Mamalarda da bu sıkıntıyı yaşayan annelerim yazarsa ona da dikkat edelim. Ya da mama öneriniz var mıdır? Çok memnun kaldığınız bebeğinizin çok sevdiği? Hiç gaz problemi yaşatmayan. Lütfen yardımlarınıza ihtiyacım var