Bebeğim 3 ay 10 günlük oldu. Kafasını tamamen tutabiliyor kucakta oturtma denemeleri yaptık çok keyif aldı oturmak istiyor.. doktorumuz da 4 ay itibariyle destekli oturtmaya başlayabilirsiniz demişti. Annem diyor ki daha çok erken omurgasına zarar çı olur. Yerde yatarken de dönmeye başladı yavaştan. Siz ne zaman oturtmaya başladınız bebişleri? Daha erken mi bizim için?