Bebegim 43 günlük. 43 günde 4 mama deyiştirdik, ama hala normal kaka yapamıyor. Ya ihsal ya da kabız. Sonuncusu da rüflü yaptı. Ne yapacağımı şaşırdım. Doktoru zamanla düzelir diyor ama bebek gözümün önünde acı çekiyor. Ikınmaktan göbeyi öne çıkmış gibi sanki. Acaba mamayı kesipte keçi sütüyle mi beslesem. Başımı hangi taşa vursam, ne yapsam. Bir akıl verin😐