huzunkovankusu
Siz önce psikoloğa gittiniz değil mi? Otizmden şüphem yok diyorum çünkü yönergeleri anlıyor, Lara uyuyor uyumak istemediği zaman yapmayacağım hayır diyor yani komutu anlamadığından değil ama yapmak istemediğinden yapmayacağım zorlama beni anne diyor, istediğin şeyleri çok kolay öğrenir ama istemedikleri şeyleri de bunu öğrenmek istemiyorum ben diyor öyle zorlanıyorum, yaşadığı olayları hiç unutmaz biri sene önceki olayı bile rahatlıkla anlatıyor hatta neredeyse 2 sene önceki olayları bile anlatabiliyor. Bizimki de ağzına ufak ufak bir şeyler almaya başlamıştı 2,5 yaşına doğru oral dönem bitmişti biz de, oyun kuruyoruz ama benim istediğim oyun olacak diyor genelde tamir cilik aşçılık manavcılık ya da böyle çiftlik hayvanları oyunları oynuyor. Çekingen bir çocuk değil benim oğlum ama dikkat süresi yaşıtlarına göre kısa bir de bir şeyle ilgilenmez gibi olur ama aslında onu anlar ve bir anda cevabını verir böyle bir çocuk. Biri sormayı unuttum sizi çocuk psikoloğa mı duyu bütünlemeyi yönlendirdi yoksa siz çocuk psikoloğuna ayrı Duygu dinlemeye ayrı mı gittiniz?