Ozlemcaglar_06 öncelikle Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, uyumayanın halini uyumayan anne anlar evet 26 aylık hala uykumuz oturmadı maalesef. Üzerine hamilelik allahım kolaylıklar versin. sadece şunu söylemek istiyorum eğer yanında bakabilecek kimse varsa çok daha iyi olur, kendimden biliyorum annemlere gidiyorum bir hafta kalmaya evet çok güzel geçiyor herşey oğlum bayılıyor hem kalabalık hem sevdikleri ee gördüğü ilgi. Ama inanın eve dönüyoruz oğlum bambaşka biri olmuş. O kadar karakteri değişiyor ki ister istemez şımartılıyor ee çocuklar varsa başka onları örnek alıyor vs vs. Ben eve dönünce çok zorlanıyorum. Şimdi bir ay boyunca tabii ki çok iyi bakılır edilir ama dönünce daha büyük sıkıntı çekmezsin inşallah çocuk alıştığı için hep aynı ilgiyi bekleyebilir, huyu değişebilir. 😞
Allah yardımcın olsun bir anne olarak en doğru kararı bebeğin ve kendi adına sen verirsin canım 🌸