Merhaba iki günlük anneyim ve ilk deneyimim. Bebeğim doğduğu andan beri mememi bırakınca ağlıyor. Uyku uyumuyor sancısını dahi çıkarmaya fırsat vermiyor. Hastanede sütüme bakıldı sütüm geliyor. Emzik kullanmaya başladım ama çok korkarak uzmanlar genelde tavsiye etmiyor siz ne düşünüyorsunuz yaşayan var mı aynı durumu