Basmom hic kendinizi üzmeyin, bebeginizin düşmesi cok normal. Daha denge kuramıyorlar. “Duse kalka buyur” lafi bosuna degil. Siz panik yapmayın. Bebekler bizlerin tepkilerinnden dolayi ağlıyorlar. Ağlamayacaklari varsa da biz asiri tepkiler verdigimizde ağlamaya başlarlar. Siz sakinliginizi koruyun sadece. Benim bebegim 8 aylik ve inanın o kadar çok düşüp kalkıyor ki inanın yetişemiyorum. Gözünüzle bi kontrol edin düşünce sakince gidin yanına, kontrolünüzu yapın, baktınız bisey yok bırakın devam etsin, ya da ilgisini bir oyuncak ile dağıtın. Ciddi durumlarda zaten yapılması gereken belli. O zaman da bile sakinliği korumalisiniz sadece. Bebegin düşmesi bizleri iyi kötü anne yapmaz. Siz mükemmel bir annesiniz, biraz kaygilisiniz bebeğiniz için sadece.