Biogaia probiyotiktir yani bağırsak düzenleyici. Yanında gaz damlası ile beraber önerir genelde doktorlar. Oğlum antibiyotik tedavisi gördüğü için biogaia önermişti doktoru, yanında da gaz için sab simplex verdi. 40 günlükten 3 aylığa kadar kullandım. 3. ay kontrolünde artık vermene gerek yok kendi kendine gaz çıkarabilir bu aydan sonra dedi ben de bıraktım.