Egeasaf hastalığım 4 gün geçiyor test yaptım 5 Dakika içinde bu silik çizgi çıktı sadece ben mi görüyorum
Pikapikapikacuuu Egeasaf var ama ya geç döllenme ya da kimyasal gebelik olabilir canım. Kan ver bence
Selin1234 Egeasaf bence en iyisi sağlık ocağına gidip bir kan verin yarın alırsınız sonuçları hastaneler maalesef çok kalabalık he şimdi birde rota virüsü var maalesef istanbulda yaşıyorsanzi
Kplnnn Egeasaf bence çıkar. Ben tam adet günümde rüyamda görüp test yapmıstım😁 çift çizgi çıktı aleni. Kan verdim betam da baya yüksekti