Esilaaaamom Doğum kilosu 3500 15. Gün saglik ocağı kontrolünde 3800 çıktı 200 gram kıyafet düşüyor kilo almamis demek oluyor yani basina böyle bişey gelen var mı önerileriniz nelerdir
Dondurmalikahve Esilaaaamom 200 Gr düşse 3600 oluyor yani doğum kilosunun üstünde, doğumdan sonra kaç gram ödem attı biliyor musunuz?
Deletedmom_112 Esilaaaamom benim kızım da öyleydi 3500 doğdu 1. Ayın sonunda 3850 çıktı oda üzerinde kıyafet ve ince peluş battaniyeile birde 18. Gün mamaya başladığımız halde. Şimdi 7 ay 19 günlük tam bir tombik o yüzden kiloyu pekde takma canım.
Guldn Esilaaaamom benim bebeğim şu an 8 aylık . Doğduğu zaman 3.410 doğdu ve ilk 20 gün doğum kilosuna gelemedi . ( hem sarılığımız vardı hem de dr yanlış tercih oldu ) ilk ay sadece 300 gr almıştı . Ama sonradan toparladı ve şu anda biraz tombiş kiz ☺️.
Mihrimahim16 Esilaaaamom Doğum kilosu önemli değil bebeğin kaç Gr ödem attı o önemli .. Birde kilo almamış ise mama ver biraz 👍 Eds yöntemi ile mama vermeni tavsiye ederim..
Esilaaaamom Mihrimahim16 5.gun kontrolde aynı kilosunda çıkmıştı daha sonra bı daha tartilmadi 17. Gün sağlık ocağında tartildi işte
Deletedmom_112 Esilaaaamom anne sütü+mama şeklinde ilerledik, benim sütüm azdı, kızım doymuyordu. 4,5 ay emzirdim, azda olsa edebildiği kadar emzirmek istedim ama 4,5 aylık olunca kızım kendisi meme reddi yaptı.
Esilaaaamom Deletedmom_112 benimde az muhtemelen sütüm bazen bende mama veriyorum sağıp da veriyorum emziriyorum da teşekkür ederim
papucumunrockcisi Esilaaaamom ya bu kıyafeti kafalarına göre dusmelerini anlamıyorum. Bebegin bezini bile cikarmak lazim aslinda da neyse. Canım sütun yağlı kısmını emmiyot olabilir. Daha çene kasları gelismedigi icin. O emdikten hemen sonra sag arkada kalan sütü. O kısım yağlı oluyor kilo almasını sağlar. Bir de 2saat boyunca ayni memeyi de verebilirsin. Böylece arkadaki sütü de ceker. Sen strest yapma. Arkadaşin bebegi de az kilo almisti ilk iki ay. Benim bebegim de guzel kilo almıştı. Ama simdi onunki daha kilolu. Birden artiyorlar.
Esilaaaamom papucumunrockcisi emzirdikten sonra sagip onu da iciriyorum sütüm az sanırım o yüzden stres yapmamaya çalışıyorum ama illaki oluyor ona yetmediğimi düşünüyorum teşekkürler söyledikleriniz icin
Gezginkisisi Esilaaaamom benim bebeğim 15. Günde hala doğum kilosuna ulaşamamıştı. 3500 doğmuştu benim bebeğim de. Stres yapmayın süt tam olarak gelmemiştir başta o nedenle öyledir. Yakalamış en azından doğum kilosunu şu an demek ki yeterli beslenmeye başlamış ki kilo alıyor. Bundan sonra daha seri kilo alır