Busrabsr Kizlar bebegim cok guzel basip yuriyordu 2 ay yurutece koydum yuremesi ondan mi degisti anlamadim suan bi ayagi duz basip digeri diz boyle kirilmis gibi disa dogru basiyor bastigi ayagin da parmak ucunda yuruyor dizi disa dpgru adim atiyor 😪
Zlm Busrabsr boyunu bebeğini,e uygun ayarlamadiysaniz olabilir tabiki ama bı doktora götürün genede bı sorunu yoksa zamanla düzgün basacaktir
tugceizgi Busrabsr yürüteç sağlıklı değil. Ne güzel yürüyormuş neden onu kullanma gereği duydunuz ki? Onun yerine 3 ayaklı tutup yürüyebileceği adım ayma arabası gibi şeyler var
happy_mother Busrabsr yürüteç sağlıklı bir oyun aracı değil bi doktora götürmenizde fayda var birde fisher pricein eğitici köpekçiğin yürüme arkadaşı var onlar daha sağlıklı ve eğlenceli aklınızda bulunsun
Temmuz1 İlk zamanlar ayakların içe ya da dışa basması normal diye biliyorum ama yine de bir kontrole götürün isterseniz en azından içiniz rahatlar.
Mavi1 Busrabsr hiç binmemesi gerek ne güzel basıp yürüyen cocugun hem özgüveni gitmiş hemde yürümeyi ters algılıyor şuan . Ve yürüteçin ağ kısmından dolayı bebegin ayakları normale göre daha ayrıl kalıyor o yüzden içe dışa basması yaşanmış olabilir
Busrabsr tugceizgi offf bilmiyorum heves ettim almaz olsaydim esime bindirme bindirme diye yuz kere soyledim ben sadece azicik koyup bindirip aliyordum geri
Mavi1 Busrabsr zamanla düzelir bidaha binmez ise . Zaman alabilir ama cocuk afallamış olabilir bir öyle bir böyle
Zlm Busrabsr yinede doktora götürün ama belki bacağında birşey vardır ondan basamiyodur herşeyi eleyin ne olur ne olmaz
mervemir- Busrabsr yani kendi desteksiz Bi şekilde mi yürüyordu uoksa koltuk kenarına tutunarak mı yürüyordu onu merak ettim