Didem254 Oğlumu biraz gözlemlediğimde kolik bi bebek olduğunu anladım gece gündüzü yok sürekli ağlıyor henüz 18 günlük durmaksızın 3 4 saat ağlıyor ne yapmam gerekiyor önereceğiniz bir şey var mı bu konuda gaz damlası da başladık ama etki etmiyor
tiredmom_ Didem254 benim de oğlum 15 günlük aynı şeyleri yaşıyoruz Allah kolaylık versin bir yere çıkamaz oldum feryat figan ortalığı yıkıyor 🥺 gaz damlası ne kullanıyorsunuz acaba? Biz de bugün Çocuk doktoruna yazdiracagiz güya 15 gün sonra gaz sancıları başlarmış deyip bizi oyaladi vermedi ama 15 gün burnumdan geldi desem yanlış olmaz
Buse18062 Gaz damlasını değiştirebilirsiniz. Birde bolca ten teması yapın. İnşallah bir an önce rahatlar