Selin648 acil doktoruna gitmişsinz. Çocuk doktoruna gitmenizde fayda var. Byle uzun süreli ve devamlı ateşi takip etmesi gerekir. Ayrıca siz dolven verip evden çıkmışsınız hast gdene kadr ztn düşer ateşi normal olarak. Enfeksiyon varsa ateş yapar evet, o da inip cikarak atar vücudundan. Geceleri ateş daha çok olur, ilaçları düzenli kullanıp brz takip edin