Arel22 Merhaba dışarıda kışın giymesi için tulum alıp memnun kalan var mı nerelerden aldınız? Hayvan figürlü olanlar falan kaliteli mi acaba? Kullanan var mı?
Papatya-ya Arel22 https://resimyukle.io/r/7sC5Y1ZEbX Ben DeFacto dan aldım daha kullanmadık ama sıcacık tutacak gibi duruyor kaliteli