[silindi] Dün sabah kusma, idrarında renk değişimi ve kokusu, teni ve gözleri sararınca acile gittim kan ve idrar tahlili istediler 5 aylık kızım Eylül Su'dan akşam 10 gibi taburcu ettiler acil bişey olursa getirin dediler. Daha önce başına gelmiş tecrübeli anneler sık emzirmem dışında ne yapmam gerekiyor kaç günde geçiyor bu sarılık bebeğime bişey olacak diye çok korkuyorum. Yavruma şifa için birer Ayetel Kürsi okuyabilir misiniz rica etsem
deletedmom719 [silindi] başlarda ağır sarılık geçirmişmiydi yine? Yoksa çok uzun zaman sonra ilk defa mı oldu. İlk defa duydum çünkü 5. Ayda Sarılığı. Doktorunuz ne dedi acaba çok geçmiş olsun 🙏
[silindi] deletedmom719 ilk kez sarılık oldu. bizde ya doğduğunda olur yada 5. 6. Aylarda oluyor bizde bu şekilde ırsi Doktor sarılık dedi tahlil yaptılar akşam taburcu ettiler ilaç falan yazılmadı anlamadim
Ozgur55 Geçmiş olsun bol ışık alan yerlerde uyutun uzun süre uyumasına izin vermeyin emzirirken de net uyanık olsun çok garip gerçekten ilk zamanlar korkusu sarılık bu zamanda olması çok ilginç
[silindi] Ozgur55 sürekli uyumak istiyor ve zor emziriyorum kusup duruyor ilacda yazmadilar napicam bilmiyorum inşallah Allah in izniyle sağlığına kavuşur yavrum
Ozgur55 [silindi] normal sarılıktan kaynaklı bol bol emzir topuklarına vur burnunu sık uyumasına izin verme daha fazla yükselmesin