Ruummmi Kızlar oğlum rotadan dolayı sürekli ishal olduğu için pişik oldu ben yıkamaya çalışıyorum hep ıslak mendil sürmeden ama kıpkırmızı çatlak oluştu içim gidiyor önereceğiniz birşey var mı acaba ya o acıya nasıl dayansın bi yardım edin sevgili anneler
Mommy_ Ruummmi Her yikadiginizda hametan kremi beyaz tabaka halinde sürün en azından yaptikca dışkı ile teması azalır. Bir de eğer soğuk sıkım zeytinyağı bulabilirseniz iyi geliyor.