Kzlar kaynanmlra gittik çocukları grip olmuştu akşam kaynanmda oldu.kızımda gece 5 dkya bir kalkıyordu çok huysuz ve öksürüyor onada bulaştı sanırım önlem olarak ne yapabilirim ağrı kesici verdim ona.yavruma bulaştı.dün kız kardşimde ben mutfaktayken kızımı tutmus kaldırmıs.kaynanm ve eşimde diorki huysuzluğu uyumaması beli incitmil diye kafayı yedirtecekler bana.kendileri grip bulaşmıyor kardeşim tutmuş diye belinimi incitmiş oluyor.ve dönüp bana diorlarki kardeşin çok tutuyor kaldırıyor onu.krdeşim 8 haşında çok seviyor uyarıyorum onu oda küçük ne yapacağımı şaşırdım.kendi torunları tutsa birşey demiolar bu garip