MelekEce memeyi kestikten 2hafta sonra geçirdim ben. odasını yeni yapmıştım birlikte düzenledik stickerler yapıltırdık ,bütün oyuncaklarını dolaplarına yerleştirdik. Her gün odasını düzenlerken ve oyun oynarken burası senin odan anne baba birlikte uyur , bebekler odasında oyuncaklarıyla ve ayılarıyla uyur. Sen istermisin diye sordum hep. Gün içinde ara ara söyledim konuştum. Sonra bir gün gece uyuyacağı zaman hadi odanda yat artık dedim tamam dedi itiraz etmedi. biz birlikte yatıyoruz uyku saati geldiğinde. önce konuşuyoruz o gün neler yaptık,eğlendikmi yaarın ne yapalım gibi sohbet ederken uyuyakalıyor. 20dakikayı pek geçmiyor uykuya dalması sonra kalkıuorım yanından. İlk zamanlar gece uyandığında ayısını alıp yanımıza geliyordu. Bazen aramıza alıyordum bazen odasına geri koyuyordum. Böyle böyle alıştı. Şuan bir kaç aydır uykusu geldiğinde uykum geldi hadi odama gidelim diyip odasına gidip ışığı söndürüp yatıyor ama mutlka 5dakikada olsa yanında yatmamı sarılmamı istiyor. Yatağı bilerek montessori almıştım olduda geceleri uyumazsa ben ya da babası sığalım diye.