Birkaç gün önce meme reddi ile ilgili gönderi açmıştım sonra emziği bırakma sürecimiz başladı ve emziği bıraktık ama o günden beri annem babam eşim ve herkes bana sürekli neden emziği bıraktırdın diye soruyor teyzem beni arayıp emzik çok kurtarıcı bir şey niye bıraktın emziksiz olur mu diyor yani emzik olmadan olmuyor mu emzik kullanmayan yok mu aranızda arkadaşlar o kadar çok çevrenden duyuyorum ki anlam veremedim