Betul-08 Allahım emzirmek değilde bu gaz çıkarmak eziyet gibi yemin ederim 10 dk oldu çıkmıyor yatırsam bişey olur mu 2 buçuk aylık
Lidyaece Betul-08 Şimdi aynı seyi düşündüm gunduz mama ictikten sonra buyuk insan gibi gaz çıkartıyor cok gazlaniyor emerken ama gece bir türlü cikarmiyor öyle yatiriyodum malesef. Ama gözüm kulağım bebekte bir iki kere gazini çıkarırken kustu boğulma tehlikesi olmasin diye. Allah’ım korusun
Mizmizmyrtle Betul-08 benim oğlum o zamanlar mamayı içtiği gibi sırtına iki dokunmada çıkartırdı gazını çok nadir geceleri çıkartmadan kucağımda uyuya kaldığı olmuştur o zamanlarda yan bir şekilde yatırıyordum gözüm kulağımda hep onda oluyordu çünkü Allah korusun kusma tehlikesi olabilir diye
nazlimom_ Betul-08 bizimde ozamanlar gaz coktu ben gece uykusu bölünüyo diye cıkartmıodum zaten cıkartsamda cıkartmasamda gazı oluyodu doktor sıkıntı olmaz demişti gece cıkartmıodum ama gündüz her emme sonrası cıkartırdım
tiredmom_ Betul-08 gazdan çok dertliyim uslu duruyorsa gerek yok annesi ama benim sıpa gibi kolikse ağlıyorsa Allah kolaylık versin o zaman çıkarmak gerekiyor 🥺
Aden0508 Ben doğduğundan beri memede uyuyakalıyorsa çıkartmıyorum, Dr sordum uyursa çıkarma rahatsız olursa uyanır dedi ama şimdi seni yanlış yönlendirmek istemiyorum. Bende şimdi uyuttum darısı senin miniğine 😅
Betul-08 Aden0508 şu gaz olayını hala çözemedim cidden her doktor farklı söylüyor 😂ne zaman bitiyor bu sırta vurup gaz çıkarmak
tiredmom_ Aden0508 bende sordum eğer rahatsız değilse ağlamıyor zorlanmiyorsa uyuyorsa çıkarma demişti aynı şeyi söylemişti sizinle. Çünkü çıkarınca uykusu bölünüyor.
happy_mother Betul-08 ben geceleri gaz için uğraşmıyorum besleyip yatırıyorım ne olabilir ki sancısı olursa o seni uyutmaz zaten rahat ol
Melake Betul-08 5. Aya kadar ben cıkarttım 9 aylık kendi cıkarıyor cok gazlıydı benim oğlum o yüzden önlem amaclı cıkardım hep yoksa uyanık ağlıyordu asla cıkmıyordu bağırsaklarına iniyodu osuramıyodu bu sefer
Bebeto_Be Eskiye gittim bi an 🤭 canım gece hiç uğraşma bende saatlerce uğraşırdım ama çıkmaZdı zaten gerekte yokmuş yat hemen sende dinlen
PamukPrensesannesii Betul-08 emzirmeden önce badem yağı içiyorum emdikten sonra iki pış piş yapinca gegiriyor hatta bazen kendi kendine bile yapıyor beni yormuyor sağolsun. Ama buna rağmen çok gazlı bir bebek maalesef