Nereleregidem Hayırlı geceler…..benim gibi ne yaparsa yapsın uyutamayanlara selamlar……bebiş uyuyacak da ben de yatacam da yarın erken kalkıp ortalığı toplayacam da ohooo…..beşikte tepiniyor memede sağa sola bakınıyor yine
minnak1anne Nereleregidem saat 3 buçukta arabayla tur atıp uyuttuk 4te yatırdık 4 buçuğa kadar 3 kere uyandı 😭 şuan uyuyo inşallah sabaha kadar uyur ya her an uyancak diye uyuyamıyorum 😭
Nereleregidem Yerimseniben3404 daha oturmayı öğrenince oturacak uyuyacam diye 😱 vallaaa salla salla sinirlerim bozuldu içeri gidip bir iki bulaşık yıkadım. Geldiğimde boş boş duvar izliyordu iki salladım uyudu gibi bakalım 😔