kubra42 54 günlük sadece anne sütü alan ve iştahlı bebeğim var sutum de geliyor sıkıntı yoktu.pazartesi gece aniden beni sıtma tuttu acayip titreme ve üşüme geldi parol attım yattım gece terlemistim uyandım sağ gogusum şişmiş kızarmış sert sol taraf ise boşalmış yumuşacık .ne oldu anlamadım mastit sandım sıcak duş emzirme sağma derken o da yumuşadı fakat sagdigimda çok az miktarda süt geliyir 2 taraftan da onceden çok fazla gelirdi süt doldugunu anlardim şimdi ikisi de yumuşak ve sönük bebek daha uzun süre emiyor artık yorulup uyuyor bı anda ne oldu anlamadım sütüm çekildi resmen hala arada bı üşüme geliyor bana bı yol gösterin
Kevserrrrrrrrrr kubra42 Bizde bi duruma süt durması derler canın bir şey çekti yiyemedin sanırım. Biri yanında un kavursun sende kokla bi kaşık ye umduğum bu olsun deyip göğüslerini ovala sonra sağmak istersen sağ gerçekten rahatlayacaksın
cansuberrin kubra42 merhaba eski bir post ama aynı şeyi bende dün gece yaşadım ve bugün doğru düzgün hiç sütüm gelmedi naptınız acaba sütünüz kesildi mi ya da çoğaldı mı
kubra42 Kevserrrrrrrrrr çok teşekkür ederim hemen deneyeceğim ne olduğunu bilmiyorum insallah hemen duzelir
kubra42 cansuberrin evet tekrar sutun geldi şükür bestlak süt damlası kullandık bol bol incir ve yeşillik yedik su içtim bı de çalıştığım için süt sagiyordum sağıma devam ettim şükür geldi düzenli bir emzirin