Bebeğim 5 aylık 3 günlük. İki hafta önce ellerini yumruk yapıp ısırmaya başladı. Parmaklarıyla ağzının içinde oynuyor her şeyi ağzına getiriyor. Salyada da artış var. Bunların diş çıkarma belirtisi olduğunu biliyorum fakat başka belirtiler neler var? Bazen kakası ishal oluyor ama hasta değil yani bana hasta gibi gelmiyor. mamasını zar zor veriyorum ama yiyor.
Her bebek farklı o yüzden gelişimi de farklı biliyorum ama diş çıkarıyor diye beklerken başka bir şeyin belirtisi mi diye düşünmeden edemedim.