babyandmom1 Hala açık. D vitaminini hiç aksatmadım. Neden kapanmadı anlamıyorum bizimle aynı durumda olan var mı? Ne zamana kadar kapanmazsa tehlikeli? Baş çevresi 33 cm doğdu şimdi persentil olarak ortalamanın üstünde korkuyorum 🙄
Mirayse babyandmom1 benm büyük kızımın 2yasında bile basparmağın ucu kadar acıktı doktor stres yapma olabilir illa ki bir sorun oldunu göstermez dedi cocupun zihinsel gelişimi normal el kol hareketleri normal dedi cok akıllı bir kızım var 6 yaısnda su anda ne zaman kapandı bilmiyorum takibi bıraktım sonrasında
1prens1prensess babyandmom1 oğlum 19aylıkken sağlık ocağında konrtolde kapanmadığı söylendi nerölojiye yönlendirdi doktorumuz bir sıkıntı olmadığını söyledi kelime sayısını sordu bitek normal dedi 20üstü gayet güzel dedi zaten zamanla kapanır genelde genetik olabiliyor böyle şeyler dedi d vitamini yazdı tekrar kızım 18 aylıkken gittiğinde onunda kapanmamıştı şimdi onada devam ediyorm d vitamini
Saadet12Irmak babyandmom1 benim kızımın 18 aylıkken kapandı D vitaminin bıngıldakla bir alakası yok bana doktor öyle söylemişti 2 yaşına kadar uzayabiliyor çocuklar da öyle okumuştum
babyandmom1 Mirayse çok şükür benim kızımda da bir problem yok yinede kafasıda çok büyüdüğü için korkuyorum 🥺
Mirayse babyandmom1 benim büyük kızımın basının üstü komple bıngıldaktı neredeyse doğduğunda küçük kızımın bıngıldağıda küçüktü baya bende erken kapanırsa die onda stres olmustum bu seferde Alısık değilim ya. Demem o ki her bebek farklı bıngıldakla doğuyor o yüzden hepsinin aynı zamanlarda kapanmasını beklemekte cok doğru değil
Tiredwoman babyandmom1 bende dün sağlık ocağına gidip hemşireye sordum baktı alttan kıkırdak sertleşmeye başlamamış dedi kızım 16 aylık bnm de 18 ayına kadar bekle kapanmazsa bi çocuk doktoruna götürürsün dedi
Tiredwoman babyandmom1 yanlış yazmışım kıkırdak sertleşmeye başlamış kapanır 18 ayına kadar bekle dedi bizimde küçük aslında bakalım brkliycez
Mugerrr babyandmom1 benim oğlum da 16 aylık olmak üzere daha kapanmadı. 15 aylıkken kontrolü vardı doktora sordum 18. Ayı bekleyelim kapanmazsa d vitamini başlayıp takip edecez demişti. 18. Aya kadar inşallah kapanır.