3 ay 14 gunluk kizim.11 de mamasini icti uyudu yarim saat sonra aglamaya basladi gozu kapali bir sekilde.emzigini verdim hafif salladim besigi uyudu ve surekli ara ara boyle aglayip sustu 3 saat oldu hala derin uykuya gecemedi sebebi sizce ne olabilir?normalde boyle mamadan yarim saat sinra uyaninca aliyordum yanima gece 4 e kadar oyun oynuyorduk ama bu gece bunu denemek istedim yatagindan cikarmadan tekrar uyutmayi.6-7 kere agladi uyudu surekli