Merhaba anneler, 13 günlük bebeğim var. Doktorum gündüz 2 gece 3 saat arar ile emzirmemi söyledi. Gündüz tamam ama geceleri bebeğimi uykudan çok zor uyandırıyorum. Burnuna su değiriyorum,topuklarını hafif sıkıyorum, yanakları ile oynuyorum, ışıkları açıyorum, şarkı söylüyorum kısacası her yerine uyaran veriyorum kesintisiz çok zor emiyor. Gündüz hiç sorun yok hatta sürekli memede saat başı emiyor neredeyse ama gece yetişkin insan gibi uyuyor 🤭Siz neler yapıyorsunuz gece uyandırırken🖐️🤱🏻