gozdem Dr. Browns diye bir marka var bana doktorum kesinlikle onu almalısın demişti hava akışlı biberon ben bebeğime ilk haftalarda mama vermek zorunda kaldığımda kullanmıştım ve gerçekten bütün havayı haznesinde topluyor bebeğin hava yutup gaz olmasını engelliyor. Bi araştırın isterseniz.