Oğlum mama ile beslendi aptamil defalarda ard arda kına gibi yeşil kaka yapıyordu .Araştırmadığım site dr kalmamıştı hatta burdan başlık dahi açmıştım 😅
Her defasında doktorumuza sordum hatta resim dahi atmıştım. Olgunlaşmamış kaka dedi
Eğer genel durumu iyiyse sıkıntısı yoksa yemesi içmesi yeşil kakadan korkmayın demişti keza uzun sürdü ama büyüdükçe geçti . Korkmanız gereken kaka mukuslu ,çok koyu siyaha yakın, birde kanlı kaka diye de ekledi
Siz internetten geciken kaka yazarsanız detaylı bilgi bulabilirsiniz .Dr Murat Palabıyık YouTube den yazarsanız bebeğin durumunu yeşil kakayı çok detaylı anlattığı video vardı 🌸