Kızlar bebeğim 13 aylık ve 8 tane dişi var üst 4 alt 4 azı ve kök dişleri suan patlamak üzere dişleri cok kasınıyor 2-3 gündğr gögüsümü ısıra ısıra ikinide yarmış artık ağlayarak emziriyorum resmen normal emiyor ama bana ısırma hissi veriyor resmen sızlıyor ucu. Ne yapsam geçer lanolin sürdüm ama fayda etmiyor emzirmesem olmuyor sürekli emmek istiyor napcagı ı şaşırdım