hsyn Kizlar merhaba 2 ay 11 gunluk bebegim gece uykularini uzatmaya basladi 3 saati gecince kaldirip emziriyordum bugun gunduz pek uyumadigi icin gece 4 bucuk saattir uyuyo kaldirsam mi ? Bu arasa gunduz uyanik oldugu icin 2 saatte bir emdi
Banuu8 hsyn benim doktorum 2.ay dan sonra bırak uyusun dedi canım eğer kilo alımı güzelse bırak uyusun uyandırmaya çok alışmasın
Prensinannesi23 hsyn benim doktorum bana uyku kalitesini düşürüyorsunuz geceleri uyandırarak 2. Aydan sonra acıktığında uyanır dedi şuan 3 aylık 5-6 saat gece uykumuz var gün içinde 2 saatte bir emiyor
Sevim07 hsyn oğlum 8.30 9 da uyuyor . 3 de emiyor tekrar Rahat ol .. uyanık süreleri artıyor büyünce de daha çok "ac kalabiliyor." Oğlum 3 ay 17 günlük
Asli92 Sevim07 benim kızımda bir buçuk aylık 4 saati geçti uyandırmalımıyım emzirmek için kilo problemimiz yok içime dert. Oldu 😩
Sedaahmet hsyn ben 3 aylik olana kadar her gece saat 3 e alarm kurardim emzirmek icin. 3.aydan sonra kurmadim alarm. Gece 22.00 yada 23.00 gibi uyurdu. Sabah 7 ye kadar kesintisiz uyurdu. Acıkınca uyaniyorlar zaten.
Pdr Bebeğim 2 ay 5 günlük, 2 sonrasına saat kurup kucağıma alıp uykulu emzirip yerine koyuyorum. Bazen kendi alarmı beklemedrn uyanır. 5/6 saat bana hayal gibi
Sibel0637 hsyn bende kaldırmıyorum hiç bırak uyusun acıkınca ağlıyo zaten ☺️ bundan sonra emme saatleri arası uzarmış sık emmezlermiş benimkide öyle eğer doymazsa diğer emzirmemle arası 1saat oluyo
ftmnrt 35 günlük olduğundan beri hic uyandırmadım doktorumuz da uyandırma dedi. kendi uyku düzenini oluşturdu bebeğim aksam 8-9 gibi uyur gece 1 kez emmeye kalkar sabah 7-8 civari uyanır çok sükür 4 bucuk aylıgız uyku sıkıntımız yok ben hiç müdahale etmedim 👍🏻
ZeynepSinanArel ftmnrt bende en başından beri hiç uyandırmaya alıştırmadım hep kendi uyanmasını bekledim bu sayede gece uykuları da hep uzun oldu çok şükür
ftmnrt Gizemt önceden yarım saati buluyordu ama artık 10-15 dk da bitiriyor bakıyorum tekrar uyuyakaldı hemen yerine koyuyorum canm
Mmbd hsyn bana doktorum 3 aya kadar 3 saatte bir emmesi gerek demisti 3 aylik olana kadar 3vsaati gecirmedim ben