Kızlar iyi geceler ; fikir almak istediğim konu şu ki ; bebeğim 9.5 aylık ve birkaç gündür geceleri sık kalkıp emmek istiyor normal mı sizce bu alt 2 dişi çıktı ve üst 2 dişler geliyor ondan mıdır acaba bu durum ayrıca da gece maması vs vermiyorum ek gıda olarak meyve verip biraz yatırdım neyle alakalı olabilir acaba bu durum anlamadım önceden bi yatardı sabaha karşı kalkardı emmek için şimdi 1-2 saate bir kalkıp duruyor