KaptanMarvel koltuğa , sandalyeye , tv ünitesine , çekmecelere her yere her yere tutunup kalkıyor bir dakika durmuyor düşecek diye sürekli peşindeyim ve sanırım yanlış bir hareket yaptım sol dizim ağrıyor napıcam ben bununla delirtecek
Crcs KaptanMarvel ayni durumdayız. Bulaşık makinesinin kapağı açıldığı an öyle Bi emekliyor ki içine girmek tutunmak için 🥲
MinnakPanda KaptanMarvel bizde 9 buçuk ayligiz. Çekmeleri boşaltıyor. TV unitesinin altına giriyor sonra kafasını kaldırmaya çalışıyor defalarca çarpıyor kafasını en son ben gelip çıkarıyorum. Heryere tutunup kalkıyor zaten. En berbati da kalkmayı öğrendiği günden beri geceleri uyanıyor beşiğine tutup kalkıyor ve oyun oynamak istiyor. 2 saat uyanık kalıyor gece zor uyutuyorum. Sık sık uyanıyor ve aynı hareketi yapıyor. Tutunup kalkıyor. Belki 20 kez yerine yatırıyorum en sonunda sinirlenip bağırıyorum öyle uyuyor. Hareketle önce kendi oylanir bende rahatlar diyodum ama şimdide peşinde koşmaktan yoruluyorum. Açık bulduğu kapıdan içeri dalıyor. Geçen banyoya girmiş klozetin kenarında duran fırçaya dokunmak üzereydi son anda yakaladim. Hele banyo yaptırmak aşırı zor artk. Kuvetine koyuyorum kenardan sarkio dışarı çıkmak istiyor. Suyun içine kafasını gömmek istiyor. Tek başıma yıkıyorum ecel terleri döküyorum yıkarken. He birde alt alma meselesi var. Cırtlı bez kullanıyoruz bağlarken sırtımdan ter damliyo. 1 saniye durmazmi sırt üstü. Yok. Dönüp duruyor. Hadi çiş neyse kolay temizleniyor ama afedersiniz kaka yaptığında bir yandan temizlemeye çalışmak bir yandan da onu düz döndürmek öldürüyor beni… 🥺🙄
Ysmncgl KaptanMarvel malesf bende ayni durumdayim icten ice kiziyorum arada sesimi yukselttigimde oluyor ama sonra dayanamayip pesindeyim her saniye . Ama kenimize de dikkt de etmemiz lazim cnku 3 gun once bnde bi ters hareket yaptik o gun ayakta dik duramadim esimde yoktu,sonra sol bacagim agriyodu ayni zamnda bugun dr. a gittim ve bel fitigi oldugumu ogrendim.ani bi hareket birikinti bilmiyorum artik sonunda ptlak verdik iste her an pesinde kos oncesinde kucaginda tasi kanguruda tasi derken olan oldu malesef sizde dikkt edin
Alparslanmomss Benim bebeğimde 9 aylık sürekli düşüyor ama ogrenicek onun için tehlikeli olan yerleri güvenli hale getirin ve düşmesine izin verin mesela ben kanepenin üzerine battaniye ortuyorun ki düşünce bir yere carpmasin yere de yorgan seriyorum ki başı acimasin diye bu sayede güvenli düşmeyi öğrendi bu defa poposunun üzerine düşüyor
Alparslanmomss KaptanMarvel Yani oyun alanları için söylüyorum bunu yoksa düz duvardan ne bilim kapıdan her yerden ayağa kalkıp duruyor
Alyehus MinnakPanda yemin ederim ben yazsam bir kelimesini değiştirmem 😀 kızma konusu bile aynı. Mesela 1 saat önce uyandı yatağa oturdu oyun oynayalım diyor kalkmadım bu sefer baza başlığından tutunup yürümeye çalışıyor. bizimkinde bir de hep beraber olmalıyız mantısı var ben uyanıksam baba da kalkacak 3 ümüz oynayacağız 😀 uyku düzeni filan hak getire akşam 7 sabah 7 yapardı kızım 😢 az önce kızdım da öyle uyudu geri 😀 tek fark biz haftaya 1 yaşa giriyoruz. Her sabah extra bir özgüvenle uyanıyor sanki. Çok zor çokkkk ☺️
GlgnOlgun MinnakPanda Bez değişmek bizede işkence ayaklarımı uzatıp kollarına koyuyorum ağlıyo ama ıkı dk da hallediyorum yoksa kaçıyo tutarken yine ağlıyo
Sudee96 MinnakPanda +1 13 Aralık doğumlu kızımla birebir aynısını yaşıyoruz… uykuları düzeldi ama şükür 🙏🏻
Baakpnr- KaptanMarvel 9 ay 13 günlük aynı sizin anlattığınız için öğlene kadar okuldayım eve gelince peşinde koşuyorum nasıl da kg veriyorm ya sjjjjertktk
Sudaiz6 9 ay 23 günlük bir dakika poposunun üstüne oturmaz emekler sıralar koltuktan iner yastık görmesin tehlikeli demeden üstüne atlar masa altlarında koltuk arkalarında her yerde dolaşır sürekli ilgi ister peşinden bir dakika ayrıl kiyameti kopartır zaten kilo alamayan bir yapım var zayıftım şimdi iyice zayıfladım ALLAH yardımcımız olsun bacılar 🤦♀️
MinnakPanda Sudee96 Bizde 15 Aralık’ta doğduk. Bu gece 5 de uyuduk resmen. Pardon. Sabah diyim artık. 🙄 Birazdan doktora goturucem bakalım. Ne yapsam uyumuyor. Zorla uyutuyorum 5 dakika sonra gene uyanıyor. Çıldırmak üzereyim
BalBademmmmmm Sudee96 Bizde 3 Aralık 🤍 Gece uykusu düzenli maşallah yormuyor ama gün içinde pestilim çıkıyor..o kadar hareketli ki 🥺