Elifinannesi33 Kizlar bebişimin burnu akiyo oksuruyo doktora gitmedim sizce neler yapmalıyım nasıl gecer
Premseskolar Elifinannesi33 aynı durumu yasıyorm suan kızm da 8 buck aylık ilac vermek istemiyorlar buhar makinesine ventolin diye bi ilac verdi öksürügü ve hırıltıyı rahatlattı bide sıcak dus. Dedi burn sıpreyi de verdi bukadr
Elifinannesi33 Premseskolar bende hastaneye götürmek istemiyorum evde kendim geçirmeye çalışım diyorum ventolin dediğiniz ilaç neye iyi geliyo oksuruye mi
Elifinannesi33 Premseskolar şimdilik öksürük falan pek yok da burun akintisi var biraz evde bakayım bakalım hastaneye goturup daha kötü ur diye korkuyorum evde bseyler yapmaya calisim bakalm