Snowglobe hiç üzülmeyin, aynı böyle sizin gibiydim. Hatta ilk başladığım hafta her akşam bebeğimi uyurken izleyip ağladım. Ücretsiz izne ayrılcam dedim eşim 1 hafta daha dene tamam dedi. Sonra diğer hafta bakıcı çocuğa, cocuk bakıcıya, ben bu duruma alıştım. Geçen hafta öğleden sonra boştum , bakıcı ablamıza bırakıp gidip evi temizledim kafama göre:) ve gerçekten bebeğim de bende eskisinden daha mutluyuz. Önemli olan bakımını yapan kişinin iyi olması 👍