twinshomedesing Kızlar ikizlerim var Demir ilaçlarını asla içmiyorlar yemeklerine katınca da anlıyorlar ne yapmam lazım ya
dunyaharikasi twinshomedesing kullandığınız ilacı değiştirin nasılsa ücretli veya devletin ödediği bir çok ilaç var
Aselbusraa twinshomedesing benim kızımda içmiyor hiç bir ilacı içmek istemiyor ve disleri curur diye de çok korkuyorum bende burda bekleyeyim belki çözüm sunan olur.
Syr twinshomedesing nutrigine ferromixin kullandık. Toz halinde tatsız renksiz. Yiyeceklere katılarak tüketiliyor.
Berrinsoyagazi14 Sidefer deneyin derim oğlum 4. Ayından 2,5 yaşına kadar bayılarak içtiği tek vitamin 😅
Fatmanurrk Berrinsoyagazi14 merhaba bizde 2 gün oldu sidefere başlayalı ama çok ağlamaya başladı karnını ağrıtıyor sanırım normal mi sizdede olmuş muydu
Syr twinshomedesing Demir takviyesi ama içinde vitaminler de vardı. Eczanelerden kendimiz parayla alıyorduk.
Berrinsoyagazi14 Fatmanurrk merhaba yok hayır biz hiç sorun yaşamadık . Sadece kaka koyulaştı klasik her kan damlası olduğu gibi . Fakat başka birşey olmadı 🌸